Możliwość wykorzystania znaku "Gmina Fair Play"
1. Wykorzystanie certyfikatu i znaku "Gmina Fair Play" w działaniach PR:
1.1. Poinformowanie głównych mediów, tj. prasy, radia, TV (branżowych, lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich) o udziale w programie:
- po przystąpieniu do konkursu,
- po zakwalifikowaniu się do II etapu,
- po zakończeniu edycji.
Możliwe formy:
- konferencja prasowa w urzędzie gminy, miasta;
- przesłanie informacji prasowej do konkretnych redakcji (faksem, e-mailem);
- kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne z dziennikarzami, rozmowy telefoniczne).
1.2. Poinformowanie o udziale w konkursie głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji (organizacje przedsiębiorców, kluby biznesu, organizacje pracodawców, agencje rządowe wspierające władze samorządowe, itp.):
- po przystąpieniu do konkursu,
- po zakwalifikowaniu się do II etapu,
- po zakończeniu edycji.
Możliwe formy:
- przesłanie listu z informacją,
- kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne, konferencje prasowe).
1.3. Poinformowanie o udziale w programie władz regionalnych i wojewódzkich:
- po przystąpieniu do konkursu;
- po zakwalifikowaniu się do II etapu;
- po zakończeniu edycji.
Możliwe formy:
- przesłanie listu z informacją;
- kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne).
1.4. Poinformowanie wszystkich pracowników urzędu o udziale w konkursie oraz przejściu kolejnych etapów.
1.5. Przekazywanie informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Gmina Fair Play" przez przedstawicieli urzędu we wszelkich wystąpieniach publicznych.
1.6. Wyeksponowanie w urzędzie certyfikatu "Gmina Fair Play" tak, aby petenci, pracownicy oraz inne osoby pojawiające się w urzędzie, mogły go zobaczyć (istnieje możliwość wyprodukowania większej liczby certyfikatów/tablic w porozumieniu z organizatorami programu).
2. Wykorzystanie znaku "Gmina Fair Play" w reklamie i promocji:
2.1. Działania promocyjne. Umieszczanie logo "Gmina Fair Play":
- na materiałach urzędowych, np.: papierze listowym, kopertach, wizytówkach;
- w materiałach reklamowych, np.: folderach, katalogach, biuletynach, kalendarzach, akcesoriach promocyjno-reklamowych (długopisy, parasole, kubki, koszulki i inne);
- w prezentacjach o gminie/mieście (filmy VHS, DVD, CD);
- w Internecie (logo, certyfikat oraz inne uzyskane nagrody; listy gratulacyjne, zdjęcia z gal finałowych);
- umieszczenie tablicy "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji" przy wszystkich drogach dojazdowych do gminy
- umieszczenie tablicy "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji" na budynku urzędu.
2.2. Działania reklamowe. Umieszczanie logo "Gmina Fair Play":
- w reklamach prasowych,
- w artykułach sponsorowanych,
- w reklamie TV,
- na bilbordach, banerach reklamowych.
3. Wykorzystanie znaku "Gmina Fair Play" w kontaktach z inwestorami:
- informowanie o uzyskanym tytule i certyfikacie "Gmina Fair Play" - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji podczas bezpośrednich negocjacji i rozmów z obecnymi i potencjalnymi inwestorami;
- umieszczanie logo "Gmina Fair Play" w ofertach inwestycyjnych;
- załączanie kopii certyfikatu "Gmina Fair Play" - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji do ofert inwestycyjnych;
- eksponowanie certyfikatu i logo "Gmina Fair Play" na stoiskach wystawienniczych w trakcie targów, szkoleń, warsztatów, konferencji tematycznych, spotkań urzędowych (spotkania świąteczne, karnawałowe, jubileuszowe, z okazji szczególnych osiągnięć przedstawicieli urzędu, gminy, mieszkańców oraz lokalnych przedsiębiorców i organizacji itp.).
Przykłady wykorzystania logo "Gmina Fair Play"
Przykład 1: oferty terenów pod inwestycje,
Przykład 2: mapa,
Przykład 3: ulotka reklamowa,
Przykład 4: artykuły prasowe,
Przykład 5: prezentacja CD,
Przykład 6: koperta,
Przykład 7: wizytówka,
Przykład 8: kubek
Przykład 9: teczka
Przykład 10: torba papierowa
Przykład 11: kalendarz
Przykład 12: strony internetowe
Powrót